Make over ? Thumbs Down !


Yeash ! saya borink !! :DD

Entry kali ni.. aku nk citer laen sikit dr entry 
aku yg pernah ade seblom nie .
hehe ~
aku nk share nan korang pasal sumthng ..
Yes ~! 
ade le sikit2 nk sangkut ngan love-love  n ge-gurl tu.. bhaha !
^^
okie2 ;D
last week , since last day aku update bloggie aku ni ..
haha .. actually .. HOLIDAY MARII ~ bhaha !
ade leee .. aku g pahang sne ..
bajet aku nk g 2 hari je ..
pulak dah kena ade awek cun2 kat sne.. gua lajak sehari le ~
haha ! gurau je~
jgn marah ye ! <<(utk sumone) hehe ^^
actually kat sne aku meet sumone ..
bole tahan .. pakej ade (one more time.. jgn mara ea ~) 
bhahah ! :D
Syafika kowt nme dia .. mmg cool dia ni ..haha
Once , ade lak aku tnye dia ..
''Ika..pe benda yg kau xsuka kat lelaki  ek ? ''
dia jawab : 
''ouh .I rasa ramai lelaki desperate kena balaja cara nak ngorat awek style baru..bukan dgn ayat lapuk and taktik yg sama. huhu tapi, syarat nak jadi tok guru, u kenalah ada kapel dulu...''
hahah ..pastu kawan aku menyampuk lak ~
mengong tol dia ni ..dia ckap :
''woi .. korang nk tau x ?
td aku nmpk ********* gigit bibir dia ~
pergh~ cute syal ! ''
hahaha ... balas si ika ni plak :
''whh i tak sangka laki suka tgok pompuan gigit bibir. actually, i salu gigit bibir kalau tengah gelisah and i cukup malu kalau laki tgok. coz?? i takot laki fikir benda lain. Damn! korang ni bukan boleh percaya sangat...''
bhahaahha !! mmg pecah jubin aku 
golek2 sbb x tahn gila klaka mse uh ^^
haha !! :DDDD
mcm2 taste lelaki ni kan ?
hurm..aku pon ade taste gak .. haha 
nk thu pe  ?
haha .. ni laa ~

Girls without makeup .Indeed , cute :3


Hitam putih ..tp aku still rse cute ..haha
Just tell me boys ..lemme noe how many boys out there ..
yg  x suka awek dia make up tebal2 ??
chill guys .. itu sudah lumrah diorang kaum hawa .
byk kali da aku cakap .. ''Awak da mmg takcute '' <3
still.. 
Bruno Mars  papa kata kat aku ari tuh .. 
''Coz ur amazing..juz the way u r ''
pergh . Ini la menda plg aku fed up  x brape suke . :/


Imagine korang tengok a girl yang gila ah comel di pasar malam kat belakang rumah korang. Dah la comel, gebu pula tu. Dah la gebu, comel pula tu. Then memandangkan korang dah terpikat kat that girl, korang pun cepat-cepat jumpa famili dia ajak kahwin. Bila dah kahwin, perh cun beb hari dia masa hari perhahwinan tu. Then bila malam, bila habis semua make up di buang, terus hilang semua kecantikan. Then apa perasaan korang bila tengok muka your wife tak seperti yang korang jumpa kat pasar malam kat belakang rumah semalam.

Tengok le sendiri ..


Sumpah buruk syal !!






Pengecualian : still buruk gile lepas make up ..
Bhaha ! :D




Look gurls ..
Yeah ! make up mmg bleh ubah hundred percent  ke-kiut-miut-tan korang ^^
just googling je ''with and without make up'' ..ready utk kejutan :p
haha ~ 
DAN.. aku xnk le pagi2 bgun nk gi kerja ..
nk kiss dahi wuffy aku..berdebu je .. wek !!
bila kiss pipi .. rse habuk je ..kiss mulut ..eww 
~ melekit seyh ! (aku xtaw le lip gloss melekit ke x .. hehe )
hah ! pehlis la gurls .. No Make Up Okayy :)
****** , anda sememangnye da  SUPERDUPER cute ,
xperlu Makeup2 tu lg <3
Well, all of you are beautiful with your own way. WE ALL ARE BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake.
Apa pun, thanks sebab sudi baca entri aku. Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri. 
hehe ...betul x korang tgh tungkat dgu korang ?? kan3 ??
Thumbs up ! 



credit to Mr. K ^^

3 comments:

ELYNA RAFAN said...

wwooo bro aku mmg tengah tongkat dagu dengan tangan kiri. eeiissh scary je kau bhaha :D

aghnia morkan said...
This comment has been removed by the author.
Firrdaus Shahrim said...

bhaha !
elyna : aku thu2 je kan ? kan ? haha !

qywie : jgn jelous ea syg ~

Post a Comment